Monday, November 7, 2011

Tempat kedua pertandingan hias web Utusan

Assalamualaikum & hi readers.

Kali ni I nak buat special dedication untuk seorang ahli dan juga bapa kepada Pixie Studio, Mr Pixie (a.k.a Mr. Cunslah / Axiim) di atas kemenangan beliau mendapat tempat kedua dalam pertandingan menghias laman web yang dianjurkan oleh Utusan Malaysia.

Walaupun agak terlewat untuk review kemenangan ini, tapi I tetap nak buat sebagai tanda penghargaan kepada Mr Pixe yang sangat bekerja keras dalam memastikan Pixie Studio sentiasa maju ke hadapan :)

So here it goes,

'' Tempat kedua untuk kategori menghias laman web dimenangi oleh Abdul Azim Abdul Halim dari Ayer Keroh, Melaka menerusi laman webnya Pixie Studio (www.pixiestudio.com.my) yang membolehkannya membawa pulang wang tunai RM2,000. ''

dipetik dari laman Utusan Malaysia Online.

Dari 400+ penyertaan yang dihantar, alhamdulillah Pixie Studio berjaya memikat juri dengan hasil kreativiti Mr Pixie yang sangat I adore untuk sekian lamanya. Alhamdulillah sgt2. Bersyukur walaupun design blog yang I buat sehari sebelum tarikh tutup penyertaan tu tak dipaparkan, tetap berpuas hati sebab Mr Pixie punya web design dapat kemenangan tu.

If you all perasan, I pernah buat entri tentang contest Utusan sebelum ni. Tapi I uploadkan juga lah screen shot design website Pixie Studio yang dihantar tempoh hari:


Jadi, entri kali ni adalah untuk membakar semangat staf-staf Pixie yang lain, dan juga entri khas penghargaan untuk Mr Pixie ^^

You are the best.

Semoga Pixie Studio terus maju melangkah arus perniagaan.

:)



Love,
Ms Pixie a.k.a AnizPolkaDot




1 comment:

  1. Aip!

    Tahniah2 ^^ Tahun depan kita masuk lagi ya, mana taw ada rezeki lagi kan Yeehaaa!

    ReplyDelete